poniedziałek, 18 października 2021

DRUGI WYMIAR I UFO - cz.2

 


Moje doświadczenia z UFO -

Rozpoczęło się w 1996r. wtedy to po raz pierwszy byłam obserwatorką tego zjawiska ( oto szkic tej obserwacji) W czasie tej obserwacji odczuwałam absolutną ciszę jakbym straciła słuch (patrz poniżej temat: LUTNIA I UFO)

Po tym doświadczeniu nastąpiła cała seria snów na jawie i wizji - nie dotyczyły duchów, którymi zajmowałam się (po przebytej śmierci klinicznej/ NDE), ale dotyczyły ogółu ludzkiego losu i działań w kosmosie (patrz szkice) 

Często miałam odczucie jakbym przenoszona była na plan astralny (OBE) , a nawet znajdowałam się na pokładzie nieznanych nam dotąd obiektów z niezwykle rozwiniętą

aparaturą do kontrolowania zmian jakie zachodzą w Kosmosie i na Ziemi.



Znana jestem jako medium od paranormalnych zjawisk, ale nigdy się nie ujawniałam iż mam bliski kontakt z UFO i jego gościem/łącznikiem.

Kiedy kontakt miał nastąpić miałam nieodparte przeczucie, iż nadszedł czas. Potem pojawiało się błękitne albo pomarańczowe światło na niebie (oba mają znaczenie) np.: - Tak było w przypadku , Zatoki Szczecińskiej, Wylatowa, Gniezna, Młynów i nawet w moim własnym. Jako medium nie miałam problemów z rozpoznaniem przypadków, ale moje wizje nie były dowodem. Dlatego musiałam tych dowodów dostarczyć badając wytypowany region.                                                                                                                  Z wypadów zawsze robiłam dokumentacje; wywiady, zdjęcia, nagrania i pomiary.

Jak rozpoznać, że jest UFO ?

- Znika i milknie ptactwo.

-Pomiary tła terenu ulegają gwałtownym zmianom (potrzebne mierniki)

- Zwykłą lornetką i kamerką DVD (na zoomie) można zaobserwować i nagrać falowanie nieba

- Opiłki żelaza unoszą się do góry. (patrz foto z fleszem) na terenach, gdzie w glebie jest ich dużo, co można sprawdzić zwykłym magnesem-

Dziś każdy może w taki sposób upewnić się, czy nad jego domem pojawiło się UFO.

Alicja


Wkrótce następny temat

Regresja i odsłonięta kurtyna o UFO


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DRUGI WYMIAR I UFO – cz 3

  Regresja i odsłonięta kurtyna o UFO Jak już wcześniej wspominałam z 11 na 12 czerwca 1996r miałam kontakt z UFO . W tym doświadczeniu była...