środa, 10 stycznia 2018

O kręgach zbożowych

O KRĘGACH ZBOŻOWYCH – PRAWDA TROCHĘ INACZEJ

Nie wszyscy wiedzą, że mam poczucie humoru. Czasami nie mam ochoty pisać długich tekstów. Jako malarka często wyrażam swoje odczucia i poglądy za pomocą sztuki. Tym razem, chciała bym zademonstrować tę sztukę za pośrednictwem zdjęć.W 2004 roku przelotnie byłam w Wylatowie i widziałam kręgi na polu. Wtedy jakiś wewnętrzny głos powiedział do mnie “ Powiedz tym baranom, że to nie nasza robota”.

     AKCJA  POLOWANIA  NA   KOSMITÓW   ROZPOCZĘTA
O,,oooo ! ,, Jakie  “ogromne UFO” czaiło się w przydrożnym rowie.
O, zostawiło ślady w ziemi – ziemia podziurkowana jak sito, jakby pod działaniem jakiejś obcej energii. Jeżeli kosmici już są to podpiszą się znakami w zbożu.Idziemy w pole wypatrywać UFO trzeba założyć monitoring i obserwować co w zbożu piszczy już monitoring przekazuje pierwsze doniesienia. Oglądajcie tą transmisje:
I niech mi kto powie, że kosmitów nie ma.
Później dziwnym zbiegiem okoliczności zmieniły się moje plany i zasiedziałam się w Młynach (patrz Raport wydarzeń z Młynów 05r) – ale nie o tym jest ten temat.
Temat ten jest w sprawie tego, czy za wszystkimi kręgami i piktogramami na terenie Kujawsko- Pomorskim stoją kosmici (OBCY).
Aby nie polemizować ze zwolennikami i przeciwnikami teorii o kosmitach na Ziemi, zaaplikuję zdjęcia, które mam nadzieję poruszą mózgi do myślenia.
 1) Patrz -pierwsze zdjęcie w orginale
              2)Patrz – drugie zdjęcie

       3) Patrz – trzecie zdjęcie         
Monitoring przechwycił UFO i na zakończenie akcji, pokarzemy wszystkim sprawcę za którym myśmy w pocie czoła się uganiali.

Czy udało mi się spełnić prośbę kosmitów – tego nie wiem. Osądźcie sami.
Przedstawione zdjęcia pochodzą z tych właśnie miejsc. Wszystkie robione były jednym aparatem z takim samym (dodatkowym)naświetleniem. Nocne zdjęcia nie są najpiękniejsze, ale nie o jakość w nich chodzi, lecz o tło nad zbożem.

Alicja Ziętek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DRUGI WYMIAR I UFO – cz 3

  Regresja i odsłonięta kurtyna o UFO Jak już wcześniej wspominałam z 11 na 12 czerwca 1996r miałam kontakt z UFO . W tym doświadczeniu była...